Udlejningsregler

Er du fyldt 15 år, kan du blive skrevet op på den almindelige venteliste. Det koster et opnoteringsgebyr kr. 200,00 og herefter et årligt ajourføringsgebyr kr. 150,00 for at beholde din plads på ventelsiten. Skriv dig op i dag - klik her.

Betaler du allerede i dag for at beholde din plads på ventelisten, skal du blot aktivere dig på vores hjemmeside. Har du ikke allerede et login, kan du få et ved at klikke på glemt adgangskode i højre side.

Udlejning af familieboliger

Familieboliger udlejes som hovedregel til dem, der har stået længst på ventelisten.                                         (klik på billedet for at downloade)

For beboere:

Når du har boet i et lejemål 1 år, og ønsker at søge en anden bolig, kan du blive skrevet på oprykningsventelisten, hvis du allerede i dag betaler ajourføringsgebyr til den almindelige venteliste. Du skal betale kr. 200,00 for at blive opnoteret og herefter et ajourføringsgebyr på kr. 150,00 pr. år.

Du kan læse mere i  "HVEM ER DU".

LOG IND PÅ "MIN SIDE"

Ordforklaring

Her kan du finde svar på, hvad de bøvlede betegnelser betyder - klik her.

Billund Boligforening, Tværvej 3, 7190 Billund, tlf. 7533 1260, E-mail post@billund-boligforening.dk